2010.11.11.
07:44

Írta: kekzold

Rémálom

 A legrosszabb rémálmok ismertetőjegye, hogy valósnak tűnnek. Ezeknél már csak az a rosszabb, amit olyan intenzíven álmodtam meg, hogy hosszú órákig azt hittem, hogy ez a valóság. minden egyes részlete valószínűleg így zajlott a párhuzamos jelenben is. Samu a sokadik nőt alázta, nem vette fel a telefont, pedig annyira nem tudtam tudtam mit akarok mondani. A rémálmomban a lány vette fel a telefont, miközben én mással voltam, amiről viszont jobb nem is beszélni, mert rettenetes tragédia lenne, de a vágyaimmal nem tudok mit kezdeni, álmomban megélve meg hátborzongatóan jó a dolog. Káosz, rettegés, félelem, megalázottság, kijátszottság-intenzíven álmodtam meg a jelenem. Ó. Mr. Alkohol!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr502440972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása