2010.11.10.
12:18

Írta: kekzold

Képzeld el, hogy itt egy cím

9. nap: valaki, akit nem akartál elereszteni, mégis eltávolodott

Hát a Megcsábító meg silány utánzata, akivel mostanában gyötörtetem magam, adjunk neki nevet is, emlegetni fogjuk még: Samu (csak azért mert Megcsábító a Főhobbit Frodó). Na tőlük nem szívesen válok meg és rosszul is viselem, hogy távolodni akarnak, pedig én úgy szeretek szexelni közeledni. Ja, hogy múlt idő a kérdés? Olyan nincs. Tapadós vagyok, visszamászok, Monica vagyok!

10. nap: valaki, akit el kéne eresztened vagy azt kívánod, bárcsak ne ismernéd

A kérdés első felét lsd. a 9. válasznál. Olyan, akit bár ne ismernék nincsen, mindenkitől változik a világképem, az pedig sose rossz.

11. nap: valami, ami miatt a legtöbb bókot kapod

A mellem az, meg a lábam és hajam. Akár még jó nő is lehetnék? Ja, meg a parfümöm. Kösz Anyu és Apu, kösz J. del Pozo!

12. nap: valami, ami miatt soha nem kapsz bókot

A megbízhatóságom (mert nincs) és a pontosságom (szintén ismeretlen fogalom számomra).

13. nap: egy zenekar vagy előadóművész, aki(k) nehéz napokon segítettek át.

U2, Kispál, Quimby - igen, főleg kamaszkoromban voltam depresszív még ennél is depresszívebb.

14. nap: egy hős, akiben csalódnod kellett

Ez a hős dolog ámerikában menő, nem? Nekem ilyenem nincs.

15. nap: valami vagy valaki, ami/aki nélkül tudod, hogy nem tudsz élni, mert már megpróbáltad és nem ment

Újra csak a 9.! Ja meg a tészta és a hús meg a 2 gyűrűm.

16. nap: valaki vagy valami, aki/ami nélkül könnyen tudnál élni

Vasalás. De sajnos allergiás vagyok a gyűrött ruhákra.

17. nap: egy könyv, ami megváltoztatta valamiről alkotott véleményed

Oravecz: 1972 szeptember. Alapjaiban rengette meg a férfiakról való véleményem. Egy ideig még érző lényként is kezeltem őket. Szerencsére ez már elmúlt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr332438198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása