2009.03.16.
21:48

Írta: kekzold

Kroasszon Európa körül

Kata segítségével ma hozzáadtam a "ki honnan olvas engem" alkalmazást, így mindenki meg van figyelve:D Tudom, hogy rendszeresen olvastok Dániából (na de Émi, Explorer???), Németországból, többen és többször Hollandiából, sőt Pestről is. És Kata azt is mondta, hogy Keszthely a Dalmacsaládot jelöli, szóval üdvözlet nekik!

Ma ismét felkerekedtem és jó 3 órán keresztül sétáltam ebben az 1 órás városban. Benéztem minden boltba, mert nagyon érdekesek (árulnak olyan órát, aminek a mutatója kanál, vagy pici Eiffel-torony stb.), élveztem a szikrázó napsütést és hogy pólóban is melegem van, a rengeteg embert a Garonne partján.

Nagyon szeretem ezt a várost, nagyon nyugodt. Például, hogy az emebrek köszönnek a buszsofőrnek és megkérdezik hogy van, ami Pesten talán sose történhetne meg. Én is így szoktam, ezért mindig mosolyognak.

Viszont ezúton megkérnék minden fanciát, hogy mossatok lábat és vágjatok lábkörmöt vagy vegyetek csukott cipőt, mert amúgy nagyon undi (ma ezért véletlenül se néztem a földre, mert sokkoló lett volna a látvány, neki is mentem pár oszlopnak).

Azt pedig elfelejtettem mondani, hogy itt is van egy körhinta vagy ringlis vagy sose tudom hogy hívják, mint ami otthon a Vidámparkban, vagy Párizsban a Montmartre lábánál!

Azért nehéz így egyedül, hogy senkihez se tudok egy jó szót szólni, kicsit beszélgetni. legalább a franciát gyakorolni. Ma például felhívott Balázs, hogy a svájci sráchoz elment főzöcskézni a koleszba. Ott nagy közös konyha van egy emeletnek. Na, erre köréjük gyúlt egy csomó erasmusos arc és elkezdtek belekötni mindenbe meg bunkózni. De komolyan, milyen emberek vannak itt???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem a legtökéletesebb képek, mert a telefonommal csináltam. És tessék engem is megdicsérni a szerkesztésért!

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr171006417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.03.17. 02:43:16

Nekem ma volt először igazán melegem az átmeneti kabátomban, ezek meg póló nélkül? óó.. Magyarországra hóvihart mondanak:D

kekzold 2009.03.17. 11:44:46

úgy süt be a nap a teraszablakomon most is...irigy lennél:D

_pocahontas_ 2009.03.17. 17:21:00

Milyen ügyes a szerkesztés, Julcsi!!

dalmus 2009.03.18. 18:31:15

Ugye ha elmegyek, befizetsz arra a lovas körhintára? majd minden körnél, ahogy suhan a világ, ha meglátlak integetek...

CB 2009.03.19. 03:20:33

@dalmus: ez a suhan valami hippi szó? vagy a Noémivel valami suhogós drogos buliban vagytok folyamatosan?:D
süti beállítások módosítása