2009.01.25.
23:38

Írta: kekzold

59:12

Kiszámoltam, nem cicózok. Pontosan 59 óra és 12 perc múlva elindul velem a repülő és 1801 km messzire visz innen (ezt is kiszámoltam, igen). És addig még mennyi minden vár rám, két szigorlat, egy vizsga, egy búcsúebéd, egy este a mondjuk törzshelyünkön meg pakolás és rohangálás, pálinkaszerzés, kolbász-beszerzés (jajj, piros paprikát el ne felejtsem), utolsó pofonok a francia nemtudásomnak és még több pakolás és rohangálás még több búcsúzkodással.

Létezhetetlen, hogy ennyi dolog beleférjen egy táskába és ne legyen több 20 kilónál. Én szívem szerint kérvényeznék egy külön repülőt csak a ruháimnak, egy másikat pedig azoknak a dolgoknak, amiket anya akar beletuszkolni a táskámba (gumikesztyű???, több váltás ágynemű-több főre???, lavor-szerintem sejt vmit bár ő állítja, hogy mosáshoz kell).

Kellene még egy repülő, ezt egy csomó fényképpel tapétáznám ki, amin a nekem kedvesek vannak és ezer kütyüt tömnék bele, amit a barátaimtól kaptam és rájuk emlékeztet. Egyelőre el se tudom képzelni, hogy milyen, mikor nem kávézunk mindahányan keddenként a Könyvtárban, vagy gyűlünk össze hetente (valójában sokkal többször) vkinél rend-és csendháborítás céljából, hogy azokról a végigbeszélgetett estékről ne is beszéljek, amit borozás közben töltünk el vagy a heti találkozókról a Deák környékén. Tudom én, hogy lesz ott ezer más ember és ezer más program, de nekem mindig gyengém volt a megcsalás:tehát sohase ment. Na és ez felér egy megcsalással.

Eddig két jótanácsot kaptam, az egyik szerint nem szabad elfelejtenem magyarul. Nos, erre esély sincs! Ha bki ilyen tüneteket venne észre rajtam, könyörgöm, verjen nagyon meg (Hajci, te pofozkodásban már bizonyítottad, hogy számíthatok rád!).

A másik pedig: ne változzak meg nagyon. Kérlek, ti se...

58:41. A visszaszámlálást hivatalosan is megnyitom!

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr47902425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.01.26. 00:02:49

Én javasoltam, hogy a blog neve legyen csigafalo.blog.hu vagy h sipigyeretuluszba.blog.hu, de a julcsinak ez tetszett. Enyém az első komment és én találtam ki a nevet. Ennyi, ti kis...

kekzold 2009.01.26. 00:06:41

tiéd az első csokiiiii vagy repjegy??de hova??

CB 2009.01.26. 01:52:23

Mindig is el akartam menni Franciaországba.

ZSuuuuu 2009.01.26. 13:49:54

:D Jahj Julis.....hüppp hüpppp....de nagyon jó lesz neked! Én tudom! Házi feladat: minden arra érdemes helyet, helyszínt,pasit és partyt feltérképezni mire megyünk!

kekzold 2009.01.26. 13:56:31

Mégjóhogy. Majd fényképes bemutatót tartok és kiválogatjátok a kevésbé férgesét;)

_pocahontas_ 2009.01.26. 15:01:11

Itt már elmondtam mindenkinek, milyen lesz ott nekem nálad:) Most mindenki jönni akar. A leghelyesebb dán fiúkat lehet, hogy elviszem hozzád:P Ne izgulj, úgyse férsz bele még 30 kg-ba sem...:S Az emlékeket a szívedben viddd, ruhát minél többet magadon, gumikesztyűt meg majd dobd ki a reptéren mielőtt felszállsz::D

ZSuuuuu 2009.01.28. 22:45:47

khmmmm..Noémi más egyebet? Mondjuk egy jó, nagy ****t?:D

Enc 2009.01.29. 09:20:51

Na! Várjuk az első kinti beszámolót!!! Meg hogy milyenek a franciák. Egy-két fényképet egy-két prototipikus hímről szeretnék. Már nem azér'.. Puszii
süti beállítások módosítása