2010.11.20.
19:56

Írta: kekzold

Mémes

 21. nap: képzeld el, hogy a legjobb barátod autóbalesetet szenved, ti pedig egy órával korábban vesztetek össze. mit teszel?

Imádom, mikor így próbálnak apellálni a belső félelmeimre, nem is válaszolok, nem történhet meg ilyesmi és kész!

22. nap: valami, amit bárcsak ne tettél volna meg az életedben

Ilyen nincs, emellett kitartok!

23. nap: valami, amit bárcsak megtettél volna az életedben

Mindenképp el akarok menni IntimKrisztihez! Érzem, hogy az életemet minőségileg változtatja majd meg.

24. nap: készíts valakinek egy zenei listát és magyarázd el, miért azokat a zenéket választottad. - írd le a számok címét és a levelet

Majd mindjárt!

25. nap: az ok, amiért szerinted a mai napig életben vagy

Van védőangyalom, meg úgy látszik még a küldetésem se vittem véghez, amiért itt vagyok, és mert még nem vittek vissza a haverok a Kriptonra.

26. nap: gondoltál valaha arra, hogy eldobd magadtól az életet? ha igen, mikor és miért?

Persze, én is voltam kamasz. Aztán más megtette és rájöttem, hogy ha 200 méter kaki alatt vagyok, annak is vége lesz egyszer és kár hülyének lenni

27. nap: mi a legjobb dolog az életedben mostanság?

A tanítás, hogy vannak barátaim, a lakásom, meg hogy életemben először olyan nőnek érzem magam, amilyen mindig akartam lenni. (na ez engem is meglepett, hogy leírtam)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr352461782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása