2010.11.13.
09:20

Írta: kekzold

Komolykodás

 19. nap: mi a véleményed a vallásról? vagy mi a véleményed a politikáról?

Vallás: én hittem Istenben, meg a nagy Ő-ben, meg a sorsban, a végzetben, hogy nincsenek véletlenek. Mára Isten kérdése az egyetlen, amiben nem döntöttem. Hülyét kapok a szélsőségektől, meg a cécótól, ami körülötte van (templom, meg pápa és az ő elmélete a gumiról, ünnepek) meg a rituális szabályoktól. De ha minden szétesőben van, bemegyek a Bazilikába és imádkozom kicsit, Istenen keresztül üzenek a halottaimnak, keresztet vetek ha elmegy mellettem egy mentő és mikor felszáll a repülő, amin ülök. Az összes többi, amiben hittem, nem létezik. Újabban a kompromisszumban hiszek és a nagy számok törvényében.

A politikáról: egyáltalán nem foglalkozom vele, mert rájöttem, hogy érzelmi alapon döntök. Igazából egy pártra se tudnék szavazni ma Magyarországon, mégis megtettem, mert a demokráciát viszont szeretem. Olyan jó lenne, ha lehetne nálunk is vitákat tartani, amik építők lennének, nem pedig destruktív személyeskedések.

20. nap: véleményed az alkoholról és a drogokról

Alkohol: annyi mindent köszönhetek neki. Jót is, rosszat is. Mindennap hálás vagyok a száraz vörösborért. Néha pedig ha én nem ittam eleget, ledöbbenek mit művel az emberekkel, ijesztő a hatása.

A drogok: én rettegek tőlük. Nekem kiszolgáltatottságot jelent, az önkontroll teljes hiányát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr792445788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása