2010.11.09.
14:25

Írta: kekzold

FutureMe indahausz

 Egyébként még jó, hogy jól megaszontam, a gyerekekről fogok írni meg a tanításról. pedig akartam, mert teljesen feltölt és leszív egyszerre. Szerintem egy utópisztikus osztályt tanítok, hihetetlenül művelt 10-11 évesekkel, szürreális az egész, néha még ijesztő is, hogy minizsenikkel vagyok. Olyan ez a tanítás, mintha FutureMe, akit mindig emlegetek valósággá vált volna: tanít, szervez, lelkesít, tervez, felelősséget vállal és átvette a hatalmat a kishülye felett, aki amúgy vagyok.

Btw az élet úgy halad jelenleg, hogy szeretnék férfi lenni, vagy apáca vagy kurva. Más jövőképe a fent emlegetett kishülyének nincs is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr922436017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása