2010.11.01.
19:41

Írta: kekzold

Utálom, hogy úgy hívják halottak napja

Meg az egész halállal kapcsolatos hagyományrendszert. Hogy vannak temetők, ahol kőtömbökhöz megyünk, meg rajtam gazdagszik meg a virágárus és az alapján hozunk erkölcsi ítéletet, hogy ki, hogy gondozza az 50 éve halott akárkije sírját. Én is akartam gyertyákat gyújtani legalább ma:

Egyet neked, aki először fogtad a kezem, mikor kicsi voltam

Egyet neked, aki vezettél, mikor eltévedtem és az egyik legnagyobb ajándékot adtad nekem: használati utasítást saját magamhoz

Egyet neked, akinek Én voltam, így nagybetűvel

És egyet neked, akitől megtanultam mennyit érek, mennyit érhetek valakinek és még túl sok mindent, amit le se lehet írni

És egyet mindenki másért.

Aztán rájöttem, hogy nincs szükség erre. Csak az halt meg, akit elfelejtettünk. Nekem pedig minden egyes nap eszembe juttok és tanítotok valamit magamról, magatokról és az életről, amit túl rövid ideig éltetek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr722414389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása