2010.06.01.
09:18

Írta: kekzold

ÍTÍ

 "Szóval az úgy volt, hogy mikor kicsi voltam, egyik éjjel jöttek az ufók és elvittek magukkal."

"És mit csináltak veled?"

"Én csak arra emlékszem, hogy mielőtt elvittek tök lapos voltam, aztán mire visszahoztak idenőttek nekem ezek a dinnyék, mellnek"

"Hát, azt sejtettem, hogy nem lehetnek természetesen ekkorák, de nem mertem rákérdezni"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr152047060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása