2009.03.17.
11:09

Írta: kekzold

Otthon

Már este úgy feküdtem és ma reggel azzal a fura érzéssel keltem, hogy valami nem stimmel otthon. Így gyorsan végigtelefonáltam minden rokonom, hogy rendben vannak-e. Mikor a nagyszüleimmel beszéltem megcsapta az orrom az az édes otthon szag. Hogy Mama a tűzhely mellett töltött káposztát csinál nekem, én meg csak ülök a kis pizsimben és nézem hogy dolgozik az ágyon kuporogva, egészen addig, amíg én is kapok egy otthonszagú kis kötényt és már csinálhatom is a töltelékeket, szaladhatok a boltba a tejfölért. A délutáni pihenőidejükben pedig, miközben Tata békésen hortyog a heverőn, Mama odasomfordál hozzám és nagy titkokat beszélünk meg, helyre teszi pikkpakk a világom.

Egészen eddig azt hittem, hogy ez a soklakiság nem jó. Hogy az otthonom Erdély vagy Pest, hogy Anyánál vagy Apánál, mindig dilemmát okozott. Közben pedig csak szerencsés vagyok, hoyg ennyi hely van ahol szeretnek és mindig, mindig várnak.

Az a lényeg, hogy honvágyam van, pedig nekem még soha, de soha nem volt...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr751007201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LAU 2009.03.17. 11:39:59

Julcsi, ez természetes, hogy honvágyad van! De gondolj arra, hogy nemsokára jössz hozzánk, aztán pedig haza, a családhoz!!!

kekzold 2009.03.17. 11:42:31

Tudom én, hogy természetes, csak most elkapott a dolog:D és el is felejtettem, nálatok is femilifíling!mmm...leideni családi napok!!!

voltosztálytársandi 2009.03.17. 13:19:26

Miss you túúúúúúúúúú :)

_pocahontas_ 2009.03.17. 17:22:34

Mivel nagyon gyakori vendéggé vált nálam is a honvágy,elgondolkodtam rajta: tényleg olyan jó érzés, hogy van hova hazavágyni!!!

CB 2009.03.17. 18:11:39

Nekem nincs honvágyam, mert itt a Maja meg a Laura, van családom Leidenben:) és anyuval telefonon keresztül is pont ugyanolyan ügyesen lehet veszekedni:D a Mamáékhoz azért én is szívesen kimennék, meg ennék egy kis rakott káposztát is. De olyan ízűeket próbálok főzni, mint otthon, így napok óta rém boldog vagyok.
Amúgy meg sosem voltál ilyen sokáig messze, talán ezért nem volt eddig. Egyikünk se költözött hónapokra külföldre...
süti beállítások módosítása