2011.03.02.
00:18

Írta: kekzold

közléskényszerem van

volt olyan, hogy valaki tönkre akarta tenni a kapcsolatodat valakivel?

volt. egyszer egy csaj vissza akarta szerezni a pasiját, akit tőle szereztem meg (nem vagyok rá büszke). nem volt nehéz dolga.

 máskor meg egy csaj le akarta smárolni a pasimat. ha jobban belegondolok ez kétszer is előfordult. a második esetben nem hitték el neki, hogy kibírja nélkülem 1 hónapig, mert szeret. kibírta.

szeretsz ölelkezni?
igen és már megint félreértették

szeretsz valakit? ő is táplál irántad érzéseket?
crushom van. heveny kanosságot érez  maximum.

van valaki, akivel teljesen magad tudsz lenni?
van.

vasalod a hajad?
próbálkoztam, mikor még gyűlöltem h göndör. mindig visszaugrott és felemás lett tőle. Aztán egy ideig csak a frufrumat. hiányzik az a frizurám, hardcore dögös volt.

mit hallgatsz most?
tévében megy vmi reklám

szoktad ezt a <3-t használni?
nem, mi ez??

mikor szoktál elaludni?
változó. átlag éjfél körül kínszenvedve, mert muszáj

mit csináltál ma reggel 8-kor?
ébredeztem

a legjobb barátodék házában tudod, hol vannak a tányérok?
abban, ahol laknak is nem, mert nem enged oda senkit, csak ritkán. a másikban pedig laktam is, úgyhogy igen.

az elmúlt hónapban voltál valamiért nagyon dühös?
igen, iszonyú mérges az emberek kommunikációra való abszolút képtelensége miatt. és magamra, azt viszont állandóan  

vizet vagy szódát iszol gyakrabban?
buzi vizet, vörösborhoz szódát, mert egyszer mutatták, h úgy olcsóbb, mint buzivizet kérni üvegben

boldog vagy attól, ahogy a dolgok történnek az életedben?
jöhetne már vmi meglepetésszerűen jó és boldog dolog, csakúgy, mert megérdemlem

az utolsó üzeneted egy fiútól vagy egy lánytól volt?
ha a komment üzenetnek számít, akkor fiú. ha nem, akkor lány.

milyen hangulatod van most?

hisztis, önutálós, hasgörcsölős

Jacob Black vagy Edward Cullen?
bmelyik batman inkább, sőt lugosi béla!

van olyan személy, akit szeretnél most magad mellett látni?
most épp senki, mert ha hiszti van, mindenki meneküljön

mi akartál/akarsz lenni nagy korodban?
először egy táncelőadás hatására balett-táncosnő akartam lenni, de ez kimerült annyiban, h felmásztam az összes bútorra és dróton sétálósat játszottam, közben meg szépen spicceltem. aztán a zöldmanzárdos anne hatására tanítani akartam, ez fellángolt laura ingalssnél is. szóval lehet, h inkább l. m- montgomery akarok lenni.

a szüleid hol vannak most?
mindketten otthon alszanak külön lakásokban 400, illetve 1200 méterre tőlem.

mi a kedvenc zenekarod?
olyan nincs, fellángolás-szerűen szeretek zenéket. tracy chapman, u2 és a kispál konstans. minden hozzájuk iszonyul.

vannak hibáid?
jókor kérdezed, ma este csak az van

mit vársz?
a júniusi diplomaosztót (ahol kapok is diplomát, hármat!)

mik a nyárra való terveid?
VOLT, Orfű, Sziget, munkakeresés, nyelvtanulás, Erdély, nyári munka, legalább egy hétvége eltöltése baráti körben, Helsinki-Karijoki

utálod az embereket?
vannak olyan napok. de pl. magamat se bírom éppen, ellenben még embernek tartom magam

vannak szeplőid?
nincsenek, de mindig irigy voltam a vörös, szeplős nőkre, mert szerintem szexik

most mi a legfinomabb dolog a hűtődben?
a töménytelen mennyiségű alkohol mellett van némi tehéntúró, majdnem olyan jó, mint Mamáé

hol készült rólad utoljára kép?
a szülinapomon, itthon nálam, rettenetes lett

láttál már holttestet?
igen, ismerősét nem mertem megnézni és jobb is ez így

az első dolog, amit tettél reggel?
anyáztam, mert elaludtam

mit fogsz csinálni a hétvégén?
szakdolgozathoz kutatok, rendet rakok, takarítok és elmennék szívesen moziba is, tanítok, spinningre megyek

melyik honlapon jártál utoljára?
mindenki örül

van élőlény a szobádban?
nincs, körülöttem semmi nem marad életben (sátáni kacaj)

van íróasztalod?
van 2 íróasztalszerű. de az a klasszikus nincs. úgyis mindig a konyhaasztalon írok. vonzódom a konyhákhoz, nekem ott a legjobb

mi történt ma reggel 9-kor?
súroltam a sütőt, közben meg a reggeli műsorban a különböző hasfájásokról beszélgettek. megjegyeztem, mert diagnosztizáltam, h akkor nekem most petefészek repedésem van vagy arrafelé egy daganatom. akkor még nem tudtam, h a napom hátralevő része permanens, mindenemre kiterjedő hasgörccsel fog telni.

mi volt az a dolog, amit utoljára vett neked valaki?
Anya vett nekem gyümölcsöt hétvégén

mit csináltál múlt vasárnap 8.30-kor?
vicces, de akkor is takarítottam

van munkád?
hagyjál békén, szakdolgozatot írok. amúgy meg hobbiból tanítok viccpénzért, csak mert szeretem

mit csinálsz ez a kérdőív mellett?
megy a tévé és azon gondolkozom, hova tűnt a mai nap is

mik a terveid holnapra?
gyorsan leírom, hogy úgy is legyen: korai kelés, konditerem, digi tv, nyelvész könyvtár, egyetem, apu, kiadó

tört már össze a szíved?
annyi hely itt nincs, még a névlistának se

mit csináltál egy órával ezelőtt?
nyavalyogtam facebook cseten és msnen

miket ittál ma?
vizet, narancslevet, kávét, sört, tejet, én a magányos alkoholista

ha örök életedre egy dolgot kéne innod és enned, mi lenne az?
vizet

hogyan érzel?
intenzíven? mélyen?

hol van anyukád?
otthon aluszikál (titkon remélem, h egy füstös kiskocsmában férfiakkal ismerkedik)

hiányzik valaki?
nagyszüleim, mindig, gábor már csak minden ötödnap

összetörted valaha valaki szívét?
nem nagyon egyszer. de nosztalgiával emlékszem arra a fél évre, mikor minden pohár bor után bocsánatot kértem érte

megváltoztatnál valamit, amit tettél az életedben?
nem, semmit (hú, ezt nem tudtam!)

csináltál az elmúlt 2 hétben törvénytelen dolgot?
nem

van legjobb barátod?
van, de neki nem én vagyok az és i’m ok with that

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kroasszon.blog.hu/api/trackback/id/tr122702990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása